Even de toerist uithangen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tessa - WaarBenJij.nu Even de toerist uithangen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tessa - WaarBenJij.nu

Even de toerist uithangen

Blijf op de hoogte en volg Tessa

28 Januari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Afgelopen weekend heb ik weer de grote stad opgezocht. Dit keer met Marith, want zij is inmiddels ook aangekomen in Londen voor haar stage. We hadden zaterdagmiddag op Victoria Station afgesproken en zijn van daaruit naar Buckingham Palace, The Westminster Abbey, The Big Ben, House of Parliaments en St. James park geweest. Natuurlijk heb ik daar wat foto's van gemaakt en die kun je hieronder vinden. Zondag was een rustige dag, veel regen, dus ik ben lekker binnen gebleven. Vandaag is het alweer maandag. De eerste werkdag van de week zit er weer op. De weken gaan gelukkig al wel iets sneller. Volgend weekend ben ik alweer één hele maand in Londen. Nog twee maanden en dan komen Mandy, mama en Jerrel een weekendje langs!

• 30 Januari 2013 - 21:51

Thyrza: