Jerrel was here - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tessa - WaarBenJij.nu Jerrel was here - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tessa - WaarBenJij.nu

Jerrel was here

Blijf op de hoogte en volg Tessa

02 April 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Ik heb een heerlijk lang paasweekend gehad, want Jerrel was hier en de zon scheen. Donderdag heb ik voor het laatst gewerkt en na werk ben ik nog even met een paar collega's naar de pub geweest om het weekend te vieren. Jerrel kwam rond middernacht aan, en ik heb hem opgehaald op het station. Daarna zijn we samen naar huis gegaan. Hij heeft nog lekker een eitje gebakken en toen was het alweer half 2.

Vrijdag en zaterdag zijn we de stad in geweest en hebben we geshopt en wat sightseeing gedaan. Zondag was het pasen en alles was helaas dicht, maar we hebben een top weekend gehad. Heerlijk uiteten geweest elke avond en zelfs nog even naar de film. Maandagmiddag vloog hij weer terug naar Nederland. Jammer dat zo'n weekend altijd zo snel voorbij gaat.

Vandaag was de eerste dag dat de zon nog scheen toen ik uit m'n werk thuis kwam. Wat is dat fijn thuiskomen zeg! Ik heb het zonnetje echt gemist. Eindelijk is de lente een beetje begonnen. John had net het gras gemaaid, nu mis ik alleen nog de tulpen in de tuin. Met die heerlijke zon in m'n gezicht kon ik meteen mijn nieuwe zonnebril even uitproberen. Ik ben ook weer begonnen met gezond eten, want dat blijft toch moeilijk en duur hier in London. Vandaag maar hutspot gemaakt voor de hele week, maar niet zo lekker als in Nederland.

Afgelopen weekend is het Hongaarse stel verhuisd naar hun eigen huisje twee straten verder en kregen we er een nieuwe Spaans stel bij. Super lieve mensen en netjes! Na hun verhuizing was het huis echt kaal. De Hongaren hadden zoveel spullen dat het gewoon echt leeg is nu. Alle 20 paar schoenen zijn weg bij de voordeur en die bleken dus allemaal van hun te zijn! Helaas staan er nu ook geen plantjes meer in de vensterbank, maar dat komt wel weer. Alle kastjes in de keuken zijn leeg, de koelkast is opgeruimd en ook de vriezer is een stuk minder vol. Zelfs de badkamer is weer overzichtelijk. Heerlijk zo'n opgeruimd en schoon huis aan het begin van de lente!

  • 08 April 2013 - 15:29

    Annemarie:

    Hoy Tess, heb je reisverslag gelezen, je hebt het super naar je zin, ben blij voor je.
    Roos gaat in juli ook naar london, met een vriendin, is helemaal weg van London.
    Ik blijf het bijhouden,want is leuk om te lezen.
    Veel plezier nog, groetjes xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Tessa

Actief sinds 14 Maart 2012
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 15384

Voorgaande reizen:

04 Januari 2013 - 04 Juli 2013

Internship London 2013

06 Juli 2012 - 13 Juli 2012

Mallorca 2012

18 Maart 2012 - 15 April 2012

Singapore en Bali 2012

18 Juli 2011 - 10 Augustus 2011

USA 2011

Landen bezocht: