On my way home! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tessa - WaarBenJij.nu On my way home! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tessa - WaarBenJij.nu

On my way home!

Blijf op de hoogte en volg Tessa

26 April 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Ik kijk hier al weken naar uit en vandaag is de grote dag. Om 21.00 uur vlieg ik van Heathrow naar Amsterdam met KLM. Ik heb vanmorgen nog even snel de laatste dingen in mijn koffer gestopt. Nu is hij echt veel te zwaar. Ik hoop niet dat bij hoef te betalen. Anders haal ik wel m'n winterjas en m'n rode regenlaarzen eruit.

Op dit moment ben ik nog aan het werk. Nog 1,5 uur te gaan en dan neem ik de metro naar het vliegveld. Het is maar een uurtje reizen, dus ik ben veel te vroeg. Precies genoeg tijd om nog even te eten op het vliegveld. Ik hoop dat ik in het vliegtuig een uurtje kan slapen, want ik ben echt doodmoe.

Afgelopen week was erg druk. We hadden een Miami mission. Onze partners uit Miami kwamen naar London om tour operators te ontmoeten.

Dinsdagochtend stond ik al om 8.00 uur bij het Royal Garden hotel in Kensington voor een business forum. Er werden presentaties gegeven door de director van Visit Florida, een travel consultant, een sales director van een cruiseline en Travel2. Heel interessant was het niet, want ik heb de afgelopen weken research gedaan naar alles wat zij vertelden. Het was meer een samenvatting. Gelukkig waren er croissantjes, vers fruit en veel cappuccino om wakker te blijven.

Woensdag vertrok ik al om 4 uur vanaf het werk. Ik nam een taxi naar het Marriott hotel om wat promotie materiaal op te halen en daarna door met de taxi naar het Hard Rock cafe in Westminster. Daar hadden we 's avonds een diner en een netwerk feestje met de Miami delegates en een aantal tour operators. Uiteindelijk kwamen er bijna 70 mensen op ons event en was het een geslaagde avond met veel prijzen en heerlijk eten, af en toe een wijntje en een cocktail uit een kokosnoot. Ik was 's avonds pas om 22.30 uur thuis.

Donderdagavond heb ik nog snel twee wassen gedraaid, maar dat was natuurlijk nooit meer op tijd droog. Ik was te moe om m'n koffer in te pakken, dus vanmorgen ging mijn wekker al om 6 uur. Maar gelukkig heb ik nu bijna vakantie, dus genoeg tijd om uit te rusten.

Doordeweeks heb ik alle tijd voor iedereen die mij even wilt zien. Bel me maar op m'n Nederlandse nummer en dan zie ik jullie snel weer! Als je mijn nummer niet hebt, dan kun je hieronder ook een berichtje achterlaten. Ik ben vanaf nu de komende 10 dagen in Nederland.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Tessa

Actief sinds 14 Maart 2012
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 15381

Voorgaande reizen:

04 Januari 2013 - 04 Juli 2013

Internship London 2013

06 Juli 2012 - 13 Juli 2012

Mallorca 2012

18 Maart 2012 - 15 April 2012

Singapore en Bali 2012

18 Juli 2011 - 10 Augustus 2011

USA 2011

Landen bezocht: