De laatste 5 weken - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tessa - WaarBenJij.nu De laatste 5 weken - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tessa - WaarBenJij.nu

De laatste 5 weken

Blijf op de hoogte en volg Tessa

24 Mei 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

De tijd vliegt voorbij en er zijn nog maar 5 weken over van mijn 6 maanden stage in Londen. Vandaag werd mij gevraagd of ik na mijn studie of zelf na mijn master terug wil komen om hier te werken. Ik heb al eerder besloten dat ik in Nederland wil blijven en niet wil emigreren, zelfs niet naar Londen. Ik heb dus zojuist een vaste baan afgewezen en ik weet niet of ik hier nu blij mee ben of spijt van heb. Maar gelukkig ging het gesprek verder en mijn collega vertelde over hun partner in Amsterdam. Ze wilt / kan me in contact brengen met dit bedrijf en wie weet heb ik na mijn studie binnen no-time een vaste baan. Hier word ik dan wel weer heel gelukkig van.

Ik heb inmiddels weer een andere functie gekregen. Ik help mijn collega David bij de marketing voor het ministerie van toerisme in Oman. Inmiddels is dit al de derde afdeling waar ik mag werken en weer een nieuwe ervaring. Het verveelt nooit en ik heb altijd wel iets te doen. Het team wordt steeds groter, er komen steeds meer stagiaires bij en steeds meer vrienden.

Ik geniet nog ieder moment van mijn tijd in Londen en begin nu zelfs een beetje zenuwachtig te worden voor mijn terugkeer naar huis. Op zoek naar een nieuw thuis, een nieuw telefoonabonnement, en een nieuw bijbaantje naast mijn laatste studiejaar.

Ik ga nog even genieten van deze laatste weken in Londen. Voor iedereen die nog een keer langs wilt komen, boek snel je ticket en anders zie ik jullie begin juli weer terug voor een welkom-thuis-verjaardags-feest.