Stappen in Mayfair - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tessa - WaarBenJij.nu Stappen in Mayfair - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tessa - WaarBenJij.nu

Stappen in Mayfair

Blijf op de hoogte en volg Tessa

31 Mei 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Afgelopen weekend had ik een extra lang weekend. Maandag was ik ook nog vrij. Ik ben zondag avond uitgeweest in Mayfair, de duurste wijk van Londen, met Marith, Viktoria en Nikki. Was echt onwijs gezellig. We stonden op de gastenlijst van een private memberclub, dus bij aankomst hoefden we niet in de rij te gaan staan buiten, maar konden we zo doorlopen. De entreeprijs van 20 pond hoefden we ook niet te betalen. De flessen champagne van 300 pond waren ook gratis en zelfs de whiskey sours van 15 pond werden niet in rekening gebracht. We kregen een eigen tafel met een wijnkoeler zo groot als een fontijn en een ober die elke keer onze glazen bijvulde ter waarde van 3000 pond. Veel gewone mensen waren er dan ook niet, want dit is natuurlijk onbetaalbaar. Mensen die hier weleens een avondje zijn gaan stappen zijn onder andere prins William en Harry, Beyonce, Cameron Diaz, Vivienne Westwood, Tiesto, David Beckham en Kate Moss. Helaas heb ik ze niet gezien op zondagavond, maar leuk en vooral bijzonder was het wel.

Nu is het alweer bijna weekend. De weken gaan veel te snel. Ik droom nu al dat niet alles in m'n koffer past, dat ik straks geen appartmentje in Nederland kan vinden, dat m'n Engelse telefoonabonnement straks afloopt en ik niemand meer kan bereiken. Het voelt echt alsof ik straks weer ga emigreren en weer helemaal opnieuw moet beginnen. Maar ik kan ook niet wachten om weer terug te zijn! Nog 4 weken werken en dan moet ik alweer afscheid nemen van deze wereldstad...