Nog geen dag voorbij, en nu al een kamer - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tessa - WaarBenJij.nu Nog geen dag voorbij, en nu al een kamer - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tessa - WaarBenJij.nu

Nog geen dag voorbij, en nu al een kamer

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

04 Januari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Ik slaap vannacht nog in mijn primitieve hotelkamertje, maar vanaf morgen heb ik mijn eigen kamer in een Victoriaans kasteeltje met zo'n trappetje voor het huis, helemaal leuk. Vanavond heb ik de trein, tube en bus weer gepakt voor een reis door het zuiden. Ik heb twee kamers bekeken, waarvan de eerste in een villa op een privé park met 6 oudere huisgenoten (30+) en de tweede was een rijtje huis in een hele lange straat met een prachtige kamer en 4 huisgenoten. De eerste kamer komt pas vrij op 12 januari en dat is eigenlijk al te laat, de tweede was daarentegen meteen beschikbaar, alleen waren er nog meer kijkers. Toen ik de deur uitstapte heb ik meteen de landlord gebeld en aangegeven dat ik de kamer per direct wil huren. Hij blij, ik nog veel blijer! Als alles goed gaat, heb ik morgen een vaste kamer voor de komende 6 maanden. Ik heb morgenochtend een afspraak met de landlord om alles te regelen en dan kan ik meteen verhuizen.

Mijn nieuwe adres:
430 Lynmouth Avenue
Morden
Surrey
SM4 4RU
United Kingdom

  • 05 Januari 2013 - 11:55

    Willem:

    Hoi Tess ,te gek joh ,fijne dag daar x

  • 05 Januari 2013 - 19:51

    Thyrza:

    wauw Tess, dat ziet er geweldig uit!!! Ben heel blij voor je. Dikke knuf XX

  • 06 Januari 2013 - 17:33

    Thyrza:

    Hai meisje, is het gelukt met je kamer? Misschien al over.... ik hoop het voor je. Voor morgen veel succes op je eerste stagedag! XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Tessa

Actief sinds 14 Maart 2012
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 15428

Voorgaande reizen:

04 Januari 2013 - 04 Juli 2013

Internship London 2013

06 Juli 2012 - 13 Juli 2012

Mallorca 2012

18 Maart 2012 - 15 April 2012

Singapore en Bali 2012

18 Juli 2011 - 10 Augustus 2011

USA 2011

Landen bezocht: