Nog geen dag voorbij, en nu al een kamer - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tessa - WaarBenJij.nu Nog geen dag voorbij, en nu al een kamer - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tessa - WaarBenJij.nu

Nog geen dag voorbij, en nu al een kamer

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

04 Januari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Ik slaap vannacht nog in mijn primitieve hotelkamertje, maar vanaf morgen heb ik mijn eigen kamer in een Victoriaans kasteeltje met zo'n trappetje voor het huis, helemaal leuk. Vanavond heb ik de trein, tube en bus weer gepakt voor een reis door het zuiden. Ik heb twee kamers bekeken, waarvan de eerste in een villa op een privé park met 6 oudere huisgenoten (30+) en de tweede was een rijtje huis in een hele lange straat met een prachtige kamer en 4 huisgenoten. De eerste kamer komt pas vrij op 12 januari en dat is eigenlijk al te laat, de tweede was daarentegen meteen beschikbaar, alleen waren er nog meer kijkers. Toen ik de deur uitstapte heb ik meteen de landlord gebeld en aangegeven dat ik de kamer per direct wil huren. Hij blij, ik nog veel blijer! Als alles goed gaat, heb ik morgen een vaste kamer voor de komende 6 maanden. Ik heb morgenochtend een afspraak met de landlord om alles te regelen en dan kan ik meteen verhuizen.

Mijn nieuwe adres:

Thyrza:

wauw Tess, dat ziet er geweldig uit!!! Ben heel blij voor je. Dikke knuf XX

• 06 Januari 2013 - 17:33

Thyrza:

Hai meisje, is het gelukt met je kamer? Misschien al over.... ik hoop het voor je. Voor morgen veel succes op je eerste stagedag! XXX