Een Hele Maand Voorbij - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tessa - WaarBenJij.nu Een Hele Maand Voorbij - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tessa - WaarBenJij.nu

Een Hele Maand Voorbij

Blijf op de hoogte en volg Tessa

03 Februari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Dat de tijd sneller gaat dan tijdens een vakantie kan ik wel zeggen, maar toch verlang ik ook al wel weer naar Nederland. M'n lieve vriendinnetjes, Jerrel, Mandy en familie. Maar ook boerenkool zonder stronken, echte spekjes en appelmoes. Gelukkig hebben ze hier Nederlandse kaas in de supermarkten en stroopwafels niet te vergeten! Als alle maanden zo snel gaan als deze, dan hoef ik maar met m´n ogen te knipperen en het is alweer zomer. De tijd vliegt! Er is ook nog geen moment geweest dat ik me heb verveeld. Dat kan ook bijna niet, want dan denk je dat je de grote bezienswaardigheden hebt gezien in Londen en dan komt er weer iets bij. Daarnaast is Engeland ook een prachtig land met heel veel heuvels. Leuk als je in de bus zit, maar niet als je even naar de supermarkt moet lopen, want dan begin je toch al snel spierpijn te krijgen. Na een maand trekt dat wel weg, dus inmiddels kan ik zeggen dat mijn spieren gewonnen hebben van al dat heuvel geloop van en naar de metro voor het werk.

Het echte leven is nu echt een beetje begonnen. In de weekenden doe ik niet anders dan boodschappen en het huis een beetje schoonmaken en opruimen. Voor de boodschappen reis ik altijd af naar Sutton met de bus, waar ook de Primark winkel is, dus alleen bij boodschappen blijft het niet altijd. Het scheelt dat het de goedkoopste kledingwinkel van het Verenigd Koninkrijk is. In de afgelopen maand heb ik mijn kamer ook al goed weten in te richten met een nieuwe lamp, een spiegel, grote posters aan de muur van de mooiste plekken ter wereld (met dank aan de tijdschriften van het PR bureau; mijn werk) een set kaarsen en wat bloemen in de vensterbank (die nu alweer dood zijn).

Volgend weekend gaan we maar weer eens op nieuw avontuur. Dit weekend heb ik vooral gebruikt om even bij te komen van de afgelopen maand hard werken (lees: meer dan 40 uur per week) en veel reizen. De 'grote stad' is hier maar 10 km vandaan, maar toch doe je er een uur over met de metro en kost het een rib uit je lijf. Ik ga volgende maand maar eens kijken of ik mijn OV abonnement kan uitbreiden, want vrienden op zoeken in de stad is niet zo leuk voor m'n portemonnee.

De zon is inmiddels alweer onder (zie foto) en het weekend is bijna voorbij. Jullie horen volgende week weer van me!

  • 03 Februari 2013 - 21:52

    Thyrza:

    Lieverd, nog even en wij komen eraan! aftellen maar..... :-)) Dikke knuffel van mama XX

  • 03 Februari 2013 - 22:01

    Thyrza:

    >#

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Tessa

Actief sinds 14 Maart 2012
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 15378

Voorgaande reizen:

04 Januari 2013 - 04 Juli 2013

Internship London 2013

06 Juli 2012 - 13 Juli 2012

Mallorca 2012

18 Maart 2012 - 15 April 2012

Singapore en Bali 2012

18 Juli 2011 - 10 Augustus 2011

USA 2011

Landen bezocht: