Aankomst in Londen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tessa - WaarBenJij.nu Aankomst in Londen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tessa - WaarBenJij.nu

Aankomst in Londen

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

04 Januari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Ik kreeg een stoel bij het raam nr. 9A, dus ik kon de hele vliegreis heerlijk naar buiten kijken. Nog geen 2 nummers op m'n ipod verder dook de linker vleugel van het vliegtuig alweer de zee van wolken in, de landing was ingezet. Een landschap van vele weilanden, akkers en kleine huisjes werd zichtbaar. Op de wegen reden alle auto's links, het was duidelijk, ik ben aangekomen in Londen! Een kwartier eerder dan verwacht, maar toen begon de reis met de trein, metro en bus. Een treinkaartje had ik gelukkig al online gekocht, maar er was helemaal geen trein te bekennen bij het vliegveld. Gelukkig met wat vragen kwam ik erachter dat ik naar de andere terminal moest met de trein. Zo gezegd zo gedaan, en daar nam ik de Gatwick Express naar London Victoria. Andere kaartjes had ik nog niet, dus ik heb maar meteen een Londons OV aangeschaft. Na een reis met de metro en ook de bus ben ik aangekomen bij het hotel. Eind van de middag ga ik een aantal kamers bezichtigen, hopen dat er iets bij zit waar ik de komende 6 maanden kan wonen..

• 04 Januari 2013 - 19:17

Thyrza :

Lieverd, wat fijn om te lezen dat alles goed is gegaan! Misschien ben je al een kamer aan het bekijken.. ,hoop dat je een fijn plekje vind op loopafstand van je stageplek....en natuurlijk een beetje ruimte voor logés :-))
    Hoor het gauw van je, een dikke knuffel XXX