Aankomst in Londen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tessa - WaarBenJij.nu Aankomst in Londen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tessa - WaarBenJij.nu

Aankomst in Londen

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

04 Januari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Ik kreeg een stoel bij het raam nr. 9A, dus ik kon de hele vliegreis heerlijk naar buiten kijken. Nog geen 2 nummers op m'n ipod verder dook de linker vleugel van het vliegtuig alweer de zee van wolken in, de landing was ingezet. Een landschap van vele weilanden, akkers en kleine huisjes werd zichtbaar. Op de wegen reden alle auto's links, het was duidelijk, ik ben aangekomen in Londen! Een kwartier eerder dan verwacht, maar toen begon de reis met de trein, metro en bus. Een treinkaartje had ik gelukkig al online gekocht, maar er was helemaal geen trein te bekennen bij het vliegveld. Gelukkig met wat vragen kwam ik erachter dat ik naar de andere terminal moest met de trein. Zo gezegd zo gedaan, en daar nam ik de Gatwick Express naar London Victoria. Andere kaartjes had ik nog niet, dus ik heb maar meteen een Londons OV aangeschaft. Na een reis met de metro en ook de bus ben ik aangekomen bij het hotel. Eind van de middag ga ik een aantal kamers bezichtigen, hopen dat er iets bij zit waar ik de komende 6 maanden kan wonen..

  • 04 Januari 2013 - 19:17

    Thyrza :

    Lieverd, wat fijn om te lezen dat alles goed is gegaan! Misschien ben je al een kamer aan het bekijken.. ,hoop dat je een fijn plekje vind op loopafstand van je stageplek....en natuurlijk een beetje ruimte voor logés :-))
    Hoor het gauw van je, een dikke knuffel XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Tessa

Actief sinds 14 Maart 2012
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 15392

Voorgaande reizen:

04 Januari 2013 - 04 Juli 2013

Internship London 2013

06 Juli 2012 - 13 Juli 2012

Mallorca 2012

18 Maart 2012 - 15 April 2012

Singapore en Bali 2012

18 Juli 2011 - 10 Augustus 2011

USA 2011

Landen bezocht: