De beste dag tot nu toe! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tessa - WaarBenJij.nu De beste dag tot nu toe! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tessa - WaarBenJij.nu

De beste dag tot nu toe!

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

06 Januari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Ik kon vrijdag al meteen verhuizen, dus 's morgens uitgechecked bij het hotel en met al m'n koffers naar Morden gereisd. De landlord was er nog niet, maar m'n nieuwe huisgenoten ontvingen me met open armen. M'n koffer werd naar boven gedragen en ik kon vast de kamer inrichten. Ook de landlord arriveerde en het contract werd getekend. Ik vroeg maar meteen of Jerrel, familie en vrienden welkom zijn en een weekendje mogen blijven, maar dat was geen probleem. Nadat alles was geregeld, kreeg ik de sleutel en kon ik mijn kamer een beetje inrichten en koffers uitpakken. Mijn kamer is op dit moment nog erg leeg, alleen de kledingkast is ingericht met was kleding en schoenen, dus leuke foto's of iets anders om mijn kamer persoonlijker te maken zijn welkom op onderstaand adres!

Mijn nieuwe adres:
430 Lynmouth Avenue
Morden
Surrey
SM4 4RU
United Kingdom

Zaterdag heb ik uitgeslapen, wat eten gehaald om de dag door te komen en verder eigenlijk helemaal niks. Het was mijn allereerste dag op mijn eigen plekje voor de komende zes maanden.

Vanmorgen werd ik wakker met pijn in mijn rug. Het matras was echt super zacht, zo zacht dat ik de veren in m'n rug kon voelen. Ik heb meteen de landlord gemaild en ik stond met open mond naar zijn reactie te kijken. Ik mocht een nieuw matras uitzoeken voor £360 en het bedrag van de huur aftrekken. Later kreeg ik een mail dat hij een matras voor mij had besteld, dezelfde als die ik thuis heb en dat het de volgende dag wordt bezorgd. Vandaag was echt een top dag! Verder wou ik heel graag de stad verkennen en heb 's morgens eerst nog even boodschappen gedaan. Ik had met Annika afgesproken bij Kings Cross Station en later op Oxford St., maar elkaar vinden in London is niet makkelijk. Zij was bij de winkel Primark, maar blijkbaar waren er twee, want ik stond bij de verkeerde. Dus ik heb de hele straat weer afgelopen en na twintig minuten stond ik bij de andere. Gelukkig is de Primark niet heel groot, maar 3 verdiepingen, dus toen ik ze allemaal had gehad hoorde ik ineens mijn naam. De middag was al bijna voorbij en toen vonden we elkaar eindelijk! We hebben nog even verder geshopt en 's avonds heerlijke sushi gegeten in een klein restaurantje. Inmiddels ben ik weer thuis in Morden en ga ik zo slapen, want morgen begint het echt leven; off to work!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Tessa

Actief sinds 14 Maart 2012
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 15404

Voorgaande reizen:

04 Januari 2013 - 04 Juli 2013

Internship London 2013

06 Juli 2012 - 13 Juli 2012

Mallorca 2012

18 Maart 2012 - 15 April 2012

Singapore en Bali 2012

18 Juli 2011 - 10 Augustus 2011

USA 2011

Landen bezocht: