Meeting up with friends - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tessa - WaarBenJij.nu Meeting up with friends - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tessa - WaarBenJij.nu

Meeting up with friends

Blijf op de hoogte en volg Tessa

12 Januari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Wat doe je op zaterdagavond? Nee, hier gaan we niet uit. Het Londense leven is al veel te duur, maar er is genoeg sightseeing helemaal gratis. Tenslotte ben ik hier niet alleen, want Lizzy en Annika lopen ook stage in de buurt. En na een week in Londen te wonen, werd het weleens tijd om de beroemde brug van dichtbij de bekijken. En wat is een mooier moment dan 's avonds.

De dag begon al goed, want vandaag werd mijn nieuwe matras geleverd. Die huisbaas is echt een topper. Precies hetzelfde matras als dat ik thuis heb, als dat vannacht niet lekker zal slapen, dan weet ik het ook niet. Daarna heb ik een bus gepakt naar de Ikea, want die zit hier ook. Jammer dat ik mijn family card in Nederland heb gelaten, nu kon ik geen gratis koffie halen. Wat ik wel heb gehaald is een staande lamp, een tafeltje voor op mijn bed voor mijn laptop, want een bureau heb ik niet, een wasmand, altijd handig en een extra pan, want hier hebben ze alleen maar mini's in huis. In de Ikea werd ik gebeld door Annika, die plannen had om 's middags naar het centrum te gaan voor een Ice Sculpture Festival, dus ben ik weer snel naar huis gegaan, heb geluncht en vervolgens de metro gepakt naar hartje Londen. Het ijs was niet heel bijzonder, mensen konden zelf wat in elkaar knutselen, maar het was wel ontzettend leuk om Lizzy na lange tijd weer te hebben gezien! We hebben nog wat geshopt, gegeten en toen het donker werd buiten een bezoekje gebracht aan de London Bridge. Morgen is het alweer zondag en ik er zijn nog zoveel dingen die ik wil doen, maar ik moet eerst maar eens wat gaan voorbereiden voor mijn stage opdrachten. En ik vond vandaag een kastje in de oude schuur achter in onze tuin die ik misschien nog wel kan gebruiken. Ook staat er nog een oude houten stoel die ook goed van pas kan komen. Dus verder ga ik die morgen eens uit de schuur vissen en schoonmaken. Welterusten voor nu.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Tessa

Actief sinds 14 Maart 2012
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 15433

Voorgaande reizen:

04 Januari 2013 - 04 Juli 2013

Internship London 2013

06 Juli 2012 - 13 Juli 2012

Mallorca 2012

18 Maart 2012 - 15 April 2012

Singapore en Bali 2012

18 Juli 2011 - 10 Augustus 2011

USA 2011

Landen bezocht: