Happy New Year - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tessa - WaarBenJij.nu Happy New Year - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tessa - WaarBenJij.nu

Happy New Year

Blijf op de hoogte en volg Tessa

10 Februari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Gelukkig nieuwjaar voor alle Chinezen! Vandaag was het New Year voor China, en dat wordt in het multi culturele Londen natuurlijk ook gevierd, en daar was ik bij. Vanmorgen al vroeg afgesproken met Annika en Marith op Trafalar Square, want daar begon de parade om tien uur (zie foto's). Veel draken en alle kleuren van de regenboog liepen voorbij langs de route. Een uur later was de optocht afgelopen en zou er live muziek zijn, maar door de regen was dat nergens te bekennen, dus we zijn met z'n drieën gaan shoppen op Oxford street. Even een grote cappuccino gedronken bij de Engelse Starbucks, Costa en 's middags geluncht bij een kleine lunchroom met panini's, zalm en roomkaas. Was een gezellig dag en dat werd afgesloten met vuurwerk op het grote plein rond een uur of 6. Daarna zijn we allemaal weer naar huis gegaan en inmiddels is het weekend alweer voorbij. Morgen gaat de wekker weer vroeg en dan begint weer een nieuwe week fulltime werken. De dagen gaan al stukken sneller en mijn supervisor was dik tevreden met mijn eerste verslag over de afgelopen maand, als dat geen 8 wordt. Nu nog even hard aan de slag met mijn opdrachten!