Het eerste feestje - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tessa - WaarBenJij.nu Het eerste feestje - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tessa - WaarBenJij.nu

Het eerste feestje

Blijf op de hoogte en volg Tessa

27 Februari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Allereerst wil ik opa, oma, Menno, Mariska, Dennis en Gijs bedanken voor de lieve kaartjes die ik heb gekregen! Ben er heel erg blij mee!

Afgelopen weekend was Annika jarig, zij loopt hier ook stage vanuit NHTV bij een ander bedrijf, dus we hadden een verjaardag die gevierd moest worden. Uiteraard met Nederlandse traditionele appeltaart, die ik op zaterdagochtend gebakken heb. Daarna heb ik mijn koffer ingepakt en ben ik naar oost London gereisd. Ik zou bij Annika logeren, want anders moest ik weer helemaal alleen terug met de metro 's nachts. Annika was 's ochtends niet thuis, dus ik ben eerst even langs Marith geweest. We hebben weer wat sightseeing gedaan in South Kensington, door de PC Hoofdstraat van London gelopen in Chelsea en naar Hyde Park geweest. Daarna liepen we nog even langs Harrods en hebben weer de trein terug genomen naar haar huis. We gingen meteen door naar Annika, want daar kon ik mijn koffer neerzetten en verder naar het restaurant de Pizza Express, waar we heerlijke huisgemaakte reuze pizza's hebben gegeten met een hele gezellige groep van 20 mensen, veel stagiaires van NHTV, mensen ontmoet in het hostel tijdens de eerste week, oud-huisgenootjes, nieuwe huisgenootjes. Eigenlijk was er niemand uit Nederland gekomen en hadden wij deze mensen allemaal hier ontmoet. Dat was echt ontzettend leuk om zoveel mensen voor Annika's verjaardag mee te kunnen nemen naar het restaurant. We hebben lang aan tafel gezeten, dus daarna konden we meteen de pub in rond een uurtje of 10. Vervolgens zijn we nog naar een andere pub geweest en na middernacht hebben we de eerste club bezocht in Leicester Square. Was een erg gezellig avond en rond vijf uur 's ochtends namen we de nachtbus naar huis. Zondag heb ik nog even boodschappen gedaan met Marith en ben ik weer naar huis gegaan. Het weekend vloog weer voorbij zoals altijd. Ik heb niet eens de tijd gehad om m'n planten water te geven en m'n was te draaien. Dus dat heb ik deze week maar even gedaan.

Inmiddels is de halve week alweer voorbij. Volgende week komen Mandy en mama al! Tijd vliegt, dan ben ik hier alweer 2,5 maanden, dat is al bijna de helft. Het is de laatste weken ook erg druk op kantoor. Ik hoef maar met m'n ogen te knipperen en het is alweer vrijdag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Tessa

Actief sinds 14 Maart 2012
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 15482

Voorgaande reizen:

04 Januari 2013 - 04 Juli 2013

Internship London 2013

06 Juli 2012 - 13 Juli 2012

Mallorca 2012

18 Maart 2012 - 15 April 2012

Singapore en Bali 2012

18 Juli 2011 - 10 Augustus 2011

USA 2011

Landen bezocht: