Shame on me - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tessa - WaarBenJij.nu Shame on me - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tessa - WaarBenJij.nu

Shame on me

Blijf op de hoogte en volg Tessa

21 Maart 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Het is alweer drie weken geleden dat ik voor het laatst iets van me heb laten horen, dus op deze donderdagavond uit m'n werk ben ik er toch even voor gaan zitten.

De weken vliegen voorbij. Mama en Mandy zijn twee weken geleden in London geweest om mij te bezoeken en de grote stad te ontdekken. Ik heb ze echt bijna alles laten zien, wat je de laatste dag ook wel kon merken, ze waren doodmoe. Het weekend begon niet helemaal zoals verwacht, want Easyjet werkte niet mee. De heenvlucht was met drie uur vertraagd, waardoor ze de eerste lunch in London al gemist hadden. Ik ben maar begonnen aan het avondeten en gelukkig waren ze net op tijd. 's Avonds zijn we lekker thuis gebleven. Vrijdag en zaterdag heb ik ze de grootste bezienswaardigheden laten zien en zondag hebben we nog even in de buurt geshopt. Om 17.00 uur vlogen ze weer terug naar Nederland.

Het volgende weekend ging ook al zo snel voorbij. Zaterdag ben ik naar Nikki geweest, een andere Nederlandse stagiaire in London. We hebben met een aantal meiden heerlijk pasta gegeten en zijn vervolgens op stap geweest. In plaats van de avond door te hebben gebracht in een fancy nachtclub, zijn we op een Spaanse houseparty beland.

En nu kan ik alweer bijna zeggen dat het weekend is. Morgen nog één dagje werken. Voor zaterdag heb ik een ticket voor de Cruise Show bij Olympia. Een jaarlijks evenement, vergelijkbaar met de Nederlandse vakantiebeurs, alleen dat helemaal gericht op cruising. Verder heb ik voor het weekend nog geen plannen. De weekenden worden niet meer gevuld met alle bezienswaardigheden van London bezoeken, maar zijn er nu echt voor om uit te rusten. Een beetje zoals thuis.

Volgende week komt Jerrel op donderdag, dus dat wordt weer een druk weekend. Tegen die tijd zitten er alweer drie maanden op, wat betekent dat ik halverwege mijn stage ben. De lente is begonnen, dus als nu het mooie weer er snel aan komt, kan ik alleen nog maar meer genieten.

Nog even een bedankje voor alle lieve berichtjes, kaartjes en foto's! Ik vind het nog steeds leuk om post te krijgen. Als ik 's avonds uit m'n werk in een donker en stil huis kom en met mijn telefoon even op de vensterbank naast de voordeur schijn, hoop ik altijd weer op nieuwe post.

  • 22 Maart 2013 - 11:24

    Cocky Van Der Tuin:

    Hoi Tessa,

    Ik heb net je verslag gelezen en vond het leuk, zeker het stukje over je moeder en zus.
    Ik heb de verhalen gehoord en je weet dat ik op Balou heb gepast he? Was wel lachen, ik ben veel dieren gewend, maar absoluut geen hond, gelukkig was Balou heel lief en had het meteen naar haar zin bij me.
    Leuk dat je vriend de komende week komt.
    Ik wens je succes met je werk enz.
    Groeten,
    Cocky.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Tessa

Actief sinds 14 Maart 2012
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 15408

Voorgaande reizen:

04 Januari 2013 - 04 Juli 2013

Internship London 2013

06 Juli 2012 - 13 Juli 2012

Mallorca 2012

18 Maart 2012 - 15 April 2012

Singapore en Bali 2012

18 Juli 2011 - 10 Augustus 2011

USA 2011

Landen bezocht: