Laatste avond - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Tessa - WaarBenJij.nu Laatste avond - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Tessa - WaarBenJij.nu

Laatste avond

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

13 April 2012 | Nederland, Nederland

Wat is de tijd snel gegaan. Morgen vlieg ik weer terug naar Nederland. Vandaag heb ik met de meiden nog even geshopt in Kuta, een paar plaatsen verderop. We hebben daar zo'n 5 uur rondgelopen. Het was echt een vermoeiende dag, niet door de warmte of het vele lopen, maar meer door het afdingen en onderhandelen met de lokale bevolking. Die mensen hier zijn echt niet makkelijk hoor.

M'n koffer is al gepakt en alles past. Nu hopen dat hij niet te zwaar is, want op de heenreis zat ik al bijna aan het maximum. Morgen om 10.00 uur checken we uit en nemen we de shuttle bus naar het vliegveld. Om 13.00 uur vliegen we van Denpasar, de hoofdstad van Bali, naar Singapore. Daar moeten we 6 uur wachten na aankomst, want de volgende vlucht naar Amsterdam gaat pas rond middernacht. Gelukkig zijn er kluisjes op het vliegveld, waar we onze spullen tijdelijk achterlaten, zodat we even het vliegveld af kunnen. Als alles goed gaat, land ik zondagochtend om 7.10 uur op Schiphol.

Tot zondag!