Witte stranden en beach clubs - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Tessa - WaarBenJij.nu Witte stranden en beach clubs - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Tessa - WaarBenJij.nu

Witte stranden en beach clubs

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

08 April 2012 | Indonesië, Batavia

Vanmorgen stonden we na het ontbijt met onze koffers voor het hotel te wachten op een taxi. Eerst kreeg ik nog ruzie met een chauffeur die vond dat ik met hem mee moest. Maar we hadden niks met hem afgesproken. Eerst mocht ik de andere taxi niet eens instappen en wou hij de politie nog bellen. Uiteindelijk hebben we hem 50.000 IR betaald en is hij vertrokken. Vervolgens hebben we de boot gepakt naar de Gili eilanden. Ik ben beland in het paradijs! Witte stranden, blauwe zee, palmbomen, beach clubs. Het Lloret van Zuid-oost Azie! Alleen ligt de leeftijd hier een stuk hoger, tussen de 25 en de 35, voornamelijk Australiers. Het is hier echt lang leve de lol en vooral genieten! Ik heb nu echt vakantie. Op dit moment zit ik heerlijk aan het strand te eten met Evyn, Anne, Esther, Nayomi en Marith. :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Batavia

Tessa

Actief sinds 14 Maart 2012
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 15424

Voorgaande reizen:

04 Januari 2013 - 04 Juli 2013

Internship London 2013

06 Juli 2012 - 13 Juli 2012

Mallorca 2012

18 Maart 2012 - 15 April 2012

Singapore en Bali 2012

18 Juli 2011 - 10 Augustus 2011

USA 2011

Landen bezocht: