Witte stranden en beach clubs - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Tessa - WaarBenJij.nu Witte stranden en beach clubs - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Tessa - WaarBenJij.nu

Witte stranden en beach clubs

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

08 April 2012 | Indonesië, Batavia

Vanmorgen stonden we na het ontbijt met onze koffers voor het hotel te wachten op een taxi. Eerst kreeg ik nog ruzie met een chauffeur die vond dat ik met hem mee moest. Maar we hadden niks met hem afgesproken. Eerst mocht ik de andere taxi niet eens instappen en wou hij de politie nog bellen. Uiteindelijk hebben we hem 50.000 IR betaald en is hij vertrokken. Vervolgens hebben we de boot gepakt naar de Gili eilanden. Ik ben beland in het paradijs! Witte stranden, blauwe zee, palmbomen, beach clubs. Het Lloret van Zuid-oost Azie! Alleen ligt de leeftijd hier een stuk hoger, tussen de 25 en de 35, voornamelijk Australiers. Het is hier echt lang leve de lol en vooral genieten! Ik heb nu echt vakantie. Op dit moment zit ik heerlijk aan het strand te eten met Evyn, Anne, Esther, Nayomi en Marith. :)