Seminyak en Sanur - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Tessa - WaarBenJij.nu Seminyak en Sanur - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Tessa - WaarBenJij.nu

Seminyak en Sanur

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

06 April 2012 | Indonesië, Seminyak

Het is alweer even geleden dat ik voor het laatst iets van me heb laten horen, maar alles gaat goed. Van maandag tot donderdag hebben we met de groep nog hard doorgewerkt aan de research en volgens de docenten zitten we goed qua informatie die we intussen hebben verzameld. Dat moet ook wel, want we kunnen straks niet meer terug naar Bali om nieuwe informatie te krijgen.

Gisteravond was onze laatste avond met de groep, dus we hebben er een leuke dag van gemaakt. De laatste surveys uitgedeeld en vervolgens hebben we de rest van de middag bij het Ramamda Resort gelegen. Dat was echt even een luxe momentje! Rond een uur of vier zijn we met de meiden naar Uluwatu gegaan en hebben daar naar een show gekeken in de openlucht bij zonsondergang. Het was een typische Balinese dans met super mooie kostuums en leuk verhaal. Na de show zijn we meteen doorgereden naar Kuta om daar een hapje te eten en te stappen. Toen we om half tien 's avonds de clubs binnenstapten was het al vol, dus het werd een lange nacht. Om half 5 waren we thuis.

Na een paar uurtjes slaap ging de wekker al, want ik en Esther zouden met de taxi naar Jimbaran gaan om de andere groep te ontmoeten. Nu zit ik in Seminyak waar zij nog even een meeting hebben met de docenten. Hierna gaan we door naar Sanur, waar we één nachtje verblijven. Morgenochtend heel vroeg gaan we met de boot naar Lombok!